Ubeslutsom

Heisann! Jeg har vært litt på farten i dag faktisk. Var på ridesenteret her i Haugesund og så på dressurstevne som pågikk. Etterpå måtte jeg levere mobilen min inn til reparasjon igjen ettersom skjermen halvveis var løsnet. Nå sitter jeg stappmett på sofaen etter å ha spist McDonalds. Angrer noe vanvittig på at jeg spiste det! Søren altså! Men sånn er det, når hverken jeg eller typen gadd å lage noe middag. Jaja, rett tilbake på trening til uka. 

Jeg vet ikke helt hva vi skal finne på i kveld. Enten så blir det å sitte hjemme og kose oss, eller gå ut på byn med noen venner. Vi har ikke helt klart å bestemme oss, som vanlig. Vi finner det vel ut rett før vi skal ut døra. Jeg har både en kjæreste OG ei venninne jeg chatter med, som er veldig ubeslutsom. I tillegg er jeg nok den verste av oss når det kommer til å ta valg, så vi venter egentlig på at en av oss skal si “Da gjør vi det sånn. Dermed basta!”

Imens vi finner ut av ting og tang får dere ha en fin lørdag! Snakkes! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg