Kos med snø

Jeg har fått en merkelig følelse de siste dagene. Jeg føler nemlig at det snart er jul! Grunnen til det er rett og slett snøen som  endelig er kommet til Haugesund. Vi er ikke så heldige at vi får snø på julaften, men er typisk oss å få den noen dager etter. 1. Januar var jeg dritt lei hele julen og alt var ryddet vekk til det nye året, men nå skulle jeg ønske det var tidlig i desember igjen. Snøen pleier ikke å vare så lenge her da, men blir fort slaps og isete. Jeg og Kira benyttet sjansen til å kose oss i snøen i går mens den enda er her. Nå hadde det vært perfekt å lage julekort!

3 kommentarer
    1. For en nydelig hund du har<3 bordie collier er nydelige hunder<3 ja eg ble så gira nå nettopp då det dalte ned med snø.. fytti så det regnet ned med snø.. Gøy!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg