Mitt siste verk

Hei på dere! Jeg har så vidt nevnt det for dere før, men jeg gjør det gjerne igjen. Dere vet jo at jeg alltid har noen prosjekter på gang. Men dette prosjektet har vart en god stund nå, og jeg har så og si startet min egen hobbyshop kan man si. Jeg har sagt at jeg ikke skal skrive så mye om dette på bloggen, siden jeg ønsker det skal være profesjonelt og offentlig og skal ikke kobles opp mot min personlige blogg. Men av og til vil jeg dele litt av det jeg lager med dere. Så får dere litt bedre innblikk i hva jeg gjør på fritiden. Før jeg gjorde hobbyshopen offfensielt, følte jeg at jeg hele tiden måtte være hemmelighetsfull ovenfor leserne her, og i lengden ble det litt kjedelig. I og med dette tok, eller tar, en stor del av tiden min så er det bare helt naturlig at jeg skriver om det også. Men som sagt, det vil ikke bli nevnt så altfor ofte her. Vil dere følge hobbyshopen min kan dere gå inn på facebook og “Like” siden min Juvel Hesteutstyr, eller besøke hjemmesiden min på www.juvelhesteutstyr.weebly.com ♥ Som dere kanskje skjønte så handler dette om hesteutstyr. Jeg lager blant annet pyntede pannebånd, kalvekryss og ørehetter. Så del gjerne med alle deres hesteinteresserte venner! Da blir jeg utrolig glad. Det finnes ikke noe jeg liker bedre enn travle tider med mange bestillinger og forskjellige utfordringer! 

Dette pannebåndet er mitt siste verk. Jeg jobber med ett kalvekryss som skal stå i samme stil. Perfekt for de som driver med dressur!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg