Bambi på isen

I dag er det onsdag, og da er jeg støttekontakt for “J”. I dag tenkte jeg vi skulle gjøre noe vi aldri hadde gjort før. Nemlig å gå i ishallen i Haugesund. Jeg og noen venner hadde snakket om det tidligere i julen, men da var det stengt. Så da tok vi like greit hele gjengen med oss en tur på isen i dag. Jeg som så og si aldri har stått på skøyter før.. Overraskende nok fikk jeg det til, til slutt. Da var det kjekt! Men gjett en gang hvem som føk bokstavelig talt på trynet i isen rett før vi skulle gå hjem! Jo, det var meg. Langflat lå jeg der mens hele gjengen stod rundt meg og lo seg nærmest ihjel. Stakkar fingeren min, blir nok ganske blå i morgen skal vi tro smerten jeg har. Tina var litt usikker hun også, men kom seg kjapt utpå og ble ganske flink på bare disse timene vi var her. Mannfolka våre klarte seg best, denne gangen. Dette var gøy, og jeg vil absolutt tilbake! Greie priser var det også. Så om dere er i Haugesund en gang, kan jeg anbefale dere å ta dere en tur innom ishallen vår. Og er du litt bambi, som meg, så er det bare øvelse som gjør mester! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg