Bloggdesign ønskes!

Jeg ønsker å gi bloggen min ett helt nytt 2016-look. Og derfor ser jeg etter noen som kan lage ett bloggdesign for meg. Og det skal se nokså likt ut som bildet under. Jeg er blitt helt forelsket i dette designet. Det ser så classy ut og elegant, og det er slik jeg ønsker at bloggen min skal se ut! Hvis ikke kan dere gjerne tipse meg om det fins noen der ute som kunne laget det. Jeg har bladd opp og ned på google, sjekket forskjellige linker og bilder, men det er dette jeg vil ha. Så hvis det er mulig, vil jeg helst ikke gå glipp av sjansen. Kommenter her i innlegget om du kan lage, eller vet om noen som kan lage dette for meg. Kan også betale en liten slant for arbeidet! 

2 kommentarer
    1. Håper du finner ett nytt og fint design som du blir fornøyd med snart! 😀
      Også om du har tid så hadde jeg satt stor pris på om du tittet en liten tur innom min blogg også. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg