Dette fikk jeg til jul

Jeg hadde en fin jul i 2015. Første gang i livet mitt at jeg ikke feiret sammen med familien min, men det er greit. Pappa var bortreist, broren min var bortreist. Og siden jeg og typen tenkte vi skulle bytte på å feire annenhver jul hos hans familie og min, så fikk vi klarsignal fra mamma at i år kunne jeg være med hans familie. Så kan vi være samlet hele gjengen neste år – altså i år. 

Jeg hadde ikke særlig julestemning tidligere i desember. Men det kom seg da lukten av pinnekjøtt kom frem og med det flotte treet mor og far til Andreas hadde i stua med alle pakkene under. Sykt mye pakker, og vi var kun 6 stykker. Jeg fikk veldig mye fint i år, og jeg er super fornøyd med hele feiringen. 

Jeg fikk to av de populære lyshusene til Kahler serien. Jeg fikk også to stk vaffeljern, som jeg byttet mot ett dobbelt jern. 

  

Av kjæresten fikk jeg ett kamera som jeg har ønsket meg lenge!

Jeg hadde bursdag rett før jul, den 21. desember. Og til bursdagen min fikk jeg pc av kjæresten. Så med både nytt kamera og pc blir det nok ett bra bloggeår med fine og klare bilder og skrive på en pc som ikke går meg på nervene hver gang den ikke vil starte. 

 

Utenom dette fikk jeg litt klær, interiør, kopper med søte ugler på. Jeg synes det er kjempekjekt å få ting, men synes faktisk å gi er mye kjekkere! I år ville jeg gi litt opplevelser til folk, Mamma og pappa fikk blant annet kinobilletter. Det samme fikk tante og typen hennes. Mor og far til Andreas fikk invitasjon til weekend tur på hytta vår i Sauda. De har aldri hilst på foreldrene mine, så jeg tenkte det kunne være en fin måte å bli kjent på, alle sammen. Planen er å stå på slalom, gå på langrennski, lage god mat og gjerne spille brettspill på kvelden. Dette er noe jeg ser frem til i vinter, og det er mye jeg ser frem til i år! Jeg kan ikke annet enn å glede meg!

5 kommentarer

Siste innlegg