Fylte Baguetter

Så ikke dette godt ut? Varme baguetter med fyll. Jeg ba om oppskriften fra mamma og lagde dette til meg selv i går. Veldig kjapt og enkelt! Passer perfekt til lunsj, middag og kvelds. Uansett måltid egentlig. Du tar bare en pakke rømme, en pakke majones, blander disse to sammen i en bolle. Kok 5 eller 6 hardkokte egg, og skjær opp 2 bokser skinke i små terninger. Bland disse oppi med majonesen og rømmen. Gjerne ha oppi purre, paprika eller annet godt du vil ha. Krydre med salt og gjerne pepper hvis du vil. Del baguettene og spre to store skjeer med fyllet oppi baguetten. Strø på med ost på toppen og stek i noen minutter til baguettene er gyldne og osten er smeltet. Jeg setter alltid ovnen på 200 grader, da går det ikke så lang tid til dem er ferdig, heh! Server med en grønn salat ved siden av og ett godt glass med eplejuice! Det smaker vidunderlig!

Blandingen skal se slik ut når du har blandet alle ingrediensene godt sammen. 

Smaker lekkert!

2 kommentarer
    1. Mm det så godt ut det:) jeg er på sånnkostholds plan, kan ikke ha så mye rømme og majones. men jeg troor kesam kan funke her:) tusen takk for herlig oppskrift:) jeg tipper det er godt med den blandingen i pita brød og:D:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg