Godt Nyttår

Godt nyttår alle sammen! Hadde dere en fin feiring? Det er så deilig å begynne på ett nytt år. Som å starte med blanke ark. Har dere noen nyttårs forsett forresten? Det har jeg! Som vanlig er det selvfølgelig trening som står øverst på listen. Vi har en liten plan om å reise til syden i sommer, og da er det greit å få kroppen i form til den tid. Jeg har vært skikkelig slappfisk de siste månedene. Null motivasjon, null selvdisiplin, null trening. Men nå kjenner jeg meg klar til å komme tilbake til treningssenteret! Det neste på lista er å spise mer varierende middagsretter. Vi har vært fæle med å nøye oss med hjemmelaget pizza, taco og pommes frites, og jeg kan ikke beskrive hvor lei jeg er av all den maten. Nummer 3 på lista er å bli flinkere til å oppdatere bloggen! Jeg har ofte sittet og tenkt på at jeg vil skrive ett innlegg og to, men det ble liksom aldri noe av. Lite motivasjon kanskje, men jeg elsker å skrive så bloggen skal fortsette! Jeg fikk jo nytt kamera til jul av kjæresten, så bare det er jo en enorm lettelse! Med ett skikkelig kamera kan jeg vise frem skikkelige bilder fremfor de dårlige kamerabildene fra mobilen. Så, dette er altså noe av det jeg skal fokusere på i 2016. Håper dette blir ett supert år! Jeg trenger det, virkelig. 

Her har jeg forberedt meg på året som skal få meg i bedre form! Jeg har laget en kalender for hele året, med motiverende bilder og sitater. For hver dag jeg trener skal jeg skrive det ned på datoen, og når måneden er over skal jeg ta nye sjekk og se hvor mye jeg har forbedret meg. 

Dette er min nyttårsgave til meg selv i år. Nytt lysfat, med to stearinlysholdere og en fin blomstervase. Jeg har lenge holdt på å fornye litt her hjemme, og snart kan jeg si meg helt 100% fornøyd. I løpet av det siste året har jeg gått fra å ha masse rosa dill, falske blomster og pyntefigurer i alle slags farger til en litt mer nøytral men classy stil. Nå gleder jeg meg bare til vi kan kjøpe vårt eget hus! 

Hvordan har starten på 2016 vært for deg? 🙂

2 kommentarer
    1. Høres og ser veldig bra ut, godt nytt år til deg også:). Jeg hadde en fin feiring med fakkeltog og herlig mat:). Kos deg og nyt dagen:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg