God Jul

GOD JUL ! Jeg håper alle sammen får en fin dag og en hyggelig kveld sammen med alle sine kjære. Jeg selv skal feire min første jul uten mamma og pappa. Pappa er i nordsjøen og broren min er i usa. Mamma og min eldste lillebror skal feire jul hos tante, og jeg skal være med typen min og hans familie. 

Dagen i dag begynte selvfølgelig som tradisjonen sier, med Tre Nøtter Til Askepott på NRK1. Jeg fikk besøk av Tina rett før, slik at vi kunne lage oss god frokost og se det sammen. Ingen av kjærestene våre er noe fan av den filmen, men vi jenter er bare nødt til å få det med oss hvert år! Etterfulgt av Reisen Til Julestjernen og Donald Duck og vennene hans. Skulle bare ønske jeg hadde bittelitt mer julestemning enn jeg har akkurat nå. Den hvite julen vi drømmer om kom ikke til Haugesund hvertfall. Stemningen kommer nok plutselig når lukta av pinnekjøtt kommer frem og alle julegavene er samlet under treet. Da er det jul ♥

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg