Mini Jul

Familien min skal være litt spredt rundt denne jula. Pappa skal jobbe i nordsjøen, min yngste bror er i USA, mamma og bror min skal feire hos tanten min, og jeg skal feire min første jul uten foreldrene mine! Jeg skal være sammen med typen min hos hans foreldre i år. Litt merkelig følelse, men kommer nok til å bli super koslig. Så i dag har vi hatt en liten mini jul, om man kan kalle det for det, hjemme hos tanten min. Slik at vi alle kunne være samlet og feire litt jul alle sammen. Vi fikk servert det beste jeg vet; pinnekjøtt. Ååh, det er så godt! Skulle ønske vi kunne hatt det litt oftere gjennom året, men samtidig ikke. Den sjeldenheten for pinnekjøtt er nok mye av grunnen til at det er så godt som det er. 

Lille Celina til tante. 

Nå sitter jeg og ser på en litt merkelig film. Svensk. Unga Sophie Bell heter den, om noen har sett den før. Har egentlig ikke fått med meg så mye, og vil helst bare gå og legge meg. Sove i noen timer før jeg skal opp igjen og rett på trening. Å trene tidlig på dagen skal jeg virkelig prøve å få til oftere. Jeg og mamma hev oss på en styrketime i dag kl.10, og det å være ferdig med trening allerede før klokka 12 var jo en lettelse. Man rekker ikke å tenke over å få dårlig samvittighet før det er over. Vi skal like tidlig opp i morgen, trene mage rumpe lår, eller MRL som timen heter. Såe, jeg tror jeg bare kobler av her og sier god natt ♥ God natt !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg