Bollefrokost

Desember er måneden man skal kunne unne seg litt ekstra. Synes ikke du? En sjokoladebit i julekalenderen hver dag, kos foran peisen med teppe og en kopp varm kakao eller bollefrokost midt i uken. Boller til frokost ble det hvertfall på oss i dag! I går stod jeg klokken 10 på kvelden og bakte boller, så vi kunne kose oss litt ekstra denne morgenen. Nå er gubben kjørt på jobb, så nå skal jeg kose meg enda mer med julepynting og diverse. Jeg vurderte faktisk å ta ned juletreet i dag, men er det litt for tidlig? Jeg tenker at om jeg finner alt frem nå så slipper jeg å tenke på det senere, da er all julepyntingen ferdig og jeg kan fokusere på andre ting. Nå skal jeg hvertfall sette på julemusikk og rydde litt. Så får vi se om det blir tidlig jul i denne stuen i år! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg