Bling your Horse

La meg presentere noe jeg har drevet med siden slutten av november og frem til nå! Jeg skal fortsette med dette i forhåpentligvis laaang tid fremover, men jeg vil vise frem den lille samlingen som jeg har klart å lage på bare noen få uker. Dette er pannereimer man bruker til hest, altså en del av min lille hobbyshop som inneholder håndsydde og unike produkter innen hestesporten. Jeg har alltid likt å være kreativ, så dette har passet meg helt perfekt. Jeg begynte først å lage og selge noe som kalles for kalvekryss. Siden har hobbyshopen bare utvidet med flere håndprodukter og det blir bare flere og flere som har fått øye på hva jeg kan tilby. Dette synes jeg bare er så gøy, og det er det som har motivert meg til å starte mer seriøst. Jeg har laget egen hjemmeside, slik at kundene får mer oversikt over hvilke produkter jeg lager, og hjemmesiden kan dere klikke dere inn på HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg