Min materalistiske ønskeliste

Alle har vel en ønskeliste til jul? Noen har litt mer på den enn andre kanskje. Meg inkludert! Jeg ønsker meg kjempemasse, ting jeg til og med ikke visste jeg ønsket meg. Jeg har sittet lenge nå og lagd min egen ønskeliste fra Expert! De har hvert år en “Ønskeliste-konkurranse” der noen kan vinne varer opptil 100.000 kr! Selv om sjansen min er 1 av 10.000.000.000.000.000, så var det likevel gøy å sitte å plukke ut varer jeg kunne tenkt meg. Og man vinner jo aldri om man ikke blir med. Og det er selvfølgelig gratis! Hva har du å tape? Bli med du og da? Hva ønsker du deg? Her ser du min liste! 

Trykk på linken for å bli med på årets kalenderkonkurranse hos Expert 

 https://onskelisten.no/share#6tJZIMFB4Y 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg