Kyllingvinger i pitabrød

Ferdig med dagens gjøremål! Jeg har vært støttekontakt i dag, og vi har gått tur med hundene våre rundt Vormedal. Mens vi var ute, kjente jeg noe skikkelig verking i kjeven. Jeg har kjent litt verking tidligere, men tenkte ikke så mye over det. Kanskje jeg bare hadde sovet litt skjevt eller noe. Men nå verker det hele tiden, og det har blitt betydelig vondere. Hva kan det være? Det er liksom ikke i kjeven heller, men lenger opp mot øret. Øreverk, betennelse kanskje? Kjenner det spesielt når jeg spiser eller drikker, altså når jeg gaper. 

I kveld er typen på julebord med jobben, igjen. Da blir det, som vanlig når han er borte, god middag for 1. Hadde egentlig lyst på grøt i dag, men så fristet pitabrød og kyllingivnger akkurat litt mer! ♥ Og ja, se! Jeg har begynt å spise paprika! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg