Pasta på menyen

God morgen! Så var det helg igjen! Jobbhelg, men likevel helg.. Derfor er jeg våken så tidlig, jeg skal straks på jobb. Jeg har en del på planen som jeg vil få unnagjort denne helgen. Dessverre kan jeg ikke si noe om det helt enda, for det er nemlig en liten overraskelse til min kjære mann. Og jeg vet han leser bloggen min – hei vennen – så dere skal få vite det så snart tiden er inne for det! Kanskje dere vil gjøre det samme for deres kjære ♥

Nå, så tidlig på morgenkvisten ville jeg bare dele en middagsrett jeg prøvde meg på i går. Det var jo ikke noe hokus pokus, bare prøvde meg litt frem med forskjellige krydder og slikt. Når det er jobbhelg blir det ofte knapt med tid til middagstid sammen, så i går stod jeg og lagde middag kl.halv 2, slik at gubben fikk skikkelig middag denne dagen. Jeg skulle på kveldsvakt, og da vet jeg at han bare tyr til McDonalds når jeg ikke er hjemme. Det synes jeg er litt kjipt. Kan jo ikke spise McNuggets uten meg!?

Middagen ble rett og slett pastaskruer med en liten vri. I tillegg til pastaskruene skjærte jeg opp 4 kyllingfilet og stekte dem sammen med tacokrydder. I tillegg tok jeg noen teskjeer med Curry Paste for å få en litt annen smak. Toppet alt med revet ost, krydder og salt, litt salat og hvitløksbaguetter ved siden. Smakte vidunderlig! Det var hvertfall ingen rester igjen til meg da jeg kom hjem fra jobb kl.22 den kvelden.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg