Tacofredag

Godt plantet i sofaen.. Ikke fått gjort noenting av det jeg hadde på planen i dag. Men, jeg er like fornøyd. Jeg har tross alt hele helgen på meg! Jeg skulle jo egentlig ta med både kamera og boyfriend’en med ut for å ta nye bilder til potensiell header til bloggen. Men siden sola nektet å vise seg fram bak skyene, tenkte jeg heller å se litt utover helgen om det blir bedre vær. Jeg har heller ikke fått bakt sjokolade cookies, slik jeg hadde planer om. Vi bestemte oss for å ha en litt tidlig middag i dag, og derfor har jeg ikke fått tid til å bake. Krysser fingrene for at jeg våkner tidlig i morgen slik at jeg har god tid til alt jeg vil få unnagjort. Akkurat i kveld tror jeg heller tv og sofa frister mest. Vi har allerede kost oss med taco! Typen er ute på noen ærender akkurat nå, så imens skal jeg gjøre noe håndarbeid til han kommer hjem. Tenker det blir rolig filmkveld her i heimen i dag ♥ Vi tre ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg