Klargjør morgendagen

God kveld dere! Jeg er virkelig trøtt nå og er ganske klar for å komme meg i seng. Typen skal jobbe natteskift, så jeg får nøye meg med å holde rundt puta hans i natt. Det har gått litt i ett de siste dagene. Det er så mye jeg skal holde styr på og jeg har så mye jeg skal gjøre frem til jul, både privat og med hobbyshop’en min. I morgen skal jeg ha min første photoshoot for produktbilder – med modell! Da går turen inn til Sveio for å møte min potensielle modell og ta bilder med henne og hesten hennes. Det blir spennende, og jeg har virkelig god tro på dette! Dette er så og si en liten “prøveshoot”, for å se hvordan samarbeidet kan fungere med meg, både rytter og hesten hennes. Siden jeg har opprettet egen hjemmeside for dette, er det greit å ha skikkelige bilder å vise frem, og jeg vil fremstå så profesjonell som overhode mulig. Så da går hele morgendagen etter jobb stort sett til dette.

Nå er det bare å klargjøre alt til photoshooten, for i morgen kommer det til å gå slag i slag. Jeg skal opp kl. halv 6, avgårde på jobb og deretter er det videre til photoshoot kl.3. Produkter som skal markedsføres i morgen er bandasjer, ørehetter og saueskinnsunderlag. Så får vi se hvilke resultater vi sitter igjen med etterpå! Tror dette blir bra! Hesten jeg skal bruke er forresten en friser 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg