Jeg er blitt forhandler

.Det er mye som er forandret her siden jeg skrev til dere sist. Ikke bare har jeg snudd opp ned på stua her og byttet frisyre. Jeg har også fått meg en deltidsjobb! Jeg har nemlig blitt forhandler for Forever Living! Har dere hørt om det før? Forever Living er ett selskap som er det største direktesalgsforetaket i Skandinavia innen hudpleie- og helseprodukter basert på Aloe Vera. Aloe Vera er jo en plante som er kjent for sin tyktflytende gele som både brukes i hud- og hårprodukter og til og med kan drikkes og brukes i kosttilskudd! Mer om Forever Living kan dere lese HER 

Grunnen til at jeg ble med på dette var at jeg så en gyllen mulighet til å skaffe meg alt jeg trenger innen hud og hår på ett sted! Forever sine produkter er av høy kvalitet og hovedingrediensen er Aloe Vera. Mange som blir forhandler, velger å ikke selge men heller kjøpe inn til eget bruk. Du får nemlig en viss prosent avslag når du er forhandler, noe som bør være en selvfølge for alle selskap. I tillegg har du muligheten til å tjene noen kroner om du kjøper inn til for eks. venner, kjente og familie. Dette er jo produkter som er geniale å gi i julegaver, bursdagspresang eller klubbgave til vertinna! Her er det heller ingen kjøpeplikt om du velger å bli forhandler. Så du får prosent avslag rett i lomma, rett og slett! Alle som vil ha noe fra Forever Living er nødt til å gå gjennom en forhandler. Forever har nemlig ingen butikk eller nettbutikk slik som Cubus eller nelly.com. 

Jeg svarer gjerne på spørsmål du måtte ha angående det å være forhandler 

Nå mens jeg er i gang vil jeg presentere noen produkter for dere. Dere kjenner kanskje noen som har handlet hos Forever eller bruker noen av produktene fast. Jeg skal ikke skrive om alle, da blir jeg nok aldri ferdig.. men jeg kan vise dere noen av dem:

ALOE VERA GEL

Dette er den bestselgende Aloe Vera drikken som består av håndplukket, økologisk dyrket Aloe Vera. Millioner av mennesker drikker denne hver dag! Du får den i flere smaker, blant annet tranebær og fersken. 

ALOE VERA TOOTHGEL

Denne bruker jeg selv, en kjempegod tannkrem som smaker godt og gir en god følelse i munnen etterpå. Den inneholder ikke fluor, tro det eller ei. Jeg ble sjokkert selv da jeg hørte hvorfor. Aldri mer fluor! Denne passer fint til dere som har ømfintlig tannkjøtt. Jeg har det selv og blødde hver dag jeg pusset tennene. Det gjør jeg ikke nå lenger. 

RELAXATION MASSAGE LOTION & RELAXATION SHOWER GEL

Deilig massasjelotion med blant annet Aloe vera, lavendel og hvit te. Behagelig konsistens som pleier huden uten å føles fet. Dufter fantastisk! Jeg har ikke brukt den selv enda, men måtte åpne den og lukte! Har kjøpt den og skal få typen til å massere meg en dag med denne. Dusjgelen inneholder selvfølgelig Aloe Vera og en utsøkt miks av essensielle oljer og ekstrakt av agurk og sitron. Silkemyk 

ALOE LIPS

Så har vi denne fantastiske lille saken her, hvor jeg foressten ser overalt! Mange av mine kollega og venner bruker denne. Denne inneholder en kombinasjon av Aloe Vera, jojoba olje og bivoks som gjør leppene myke og beskytter dem mot vær og vind. Kan også brukes på blant annet neglebånd og ved kløe etter insektstikk. Har også hørt at man kan bruke den på såre barnerumper. Bare husk å merke hvilken du har brukt, hehe!

ALOE CLEANSER

Denne er en av mine favoritter! En renselotion som effektivt fjerner smuss og makeup. Jeg bruker denne hver gang jeg skal fjerne brunkrem og pudder i ansiktet. Før brukte jeg allslags ansiktskremer og nattkremer for å få huden i ansiktet til å bli myk uten å føles tørr. Nå bruker jeg kun denne på kvelden 

C9

Dere har kanskje hørt om C9? Jeg hadde hørt om det lenge før jeg visste om Forever Living. Det er Forever Living sitt produkt og er ett produkt som viser og hjelper deg på rett vei til ett slankere liv! C9 er forkortelse for Change 9. Det er ett program som på ni dager kan hjelpe deg å få en kickstart på din reise mot en sunnere og smalere deg. Det er som om du får en personlig trener sendt i en boks. Jeg kjenner mange som har gått på denne, både venner og familie, og tro det eller ei. Det funker! 

Det var alle produktene jeg ville vise dere for denne gang. Bildene jeg har brukt er mine egne, og alt jeg skriver om mine egne meninger er sant! Jeg tror neppe jeg ville blitt forhandler og anbefalt produktene videre uten å ville ha dem selv og vite at de fungerer på hvert sitt område. Om du lurer på noe kan du alltids legge igjen en kommentar eller sende en melding til meg på Forever Linda Lovise på facebook 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg