En dag med mine beste ♥

Lisa, bestevenninnen min, har fått seg hund! En hvit gjeterhund! Hun er ikke så gammel enda, så da de tok turen til oss i dag gikk vi bare rett bort til Vormedalsvannet for å lufte dem. Hun kan ikke gå så alt for langt enda, og hun springer enda rundt som en lodden valp. Herlig! Kira tror jeg får ett slags instinkt når hun møter yngre hunder. Hun bjeffer, eller “boffer” på dem når de er inne i huset og de vil leke. Stiller seg opp foran og gjør seg så stor hun bare kan. Som om hun sier ” Nei, ikke herje inne i huset! Det gjør vi ute!” Haha! Jeg kaller henne bare bigsiss når hun gjør det. Akkurat som en storesøster som skal lære de yngre opp. De er så snåle ♥ ♥

Etter at vi hadde litt kvalitets tid med våre beste på fire ben, tok vi en tur innom Oasen Storsenter. Der kjøpte jeg en ID brikke til Kira. Den samme som Lisa har til sin hund faktisk! Gravering av navn og tlf nr er ganske lurt om hunden plutselig skulle forsvinne. Ikke det at jeg er redd for at Kira skal stikke av, for det er så sjeldent det skjer. Men man vet jo aldri.. I tillegg har jeg chip i nakken hennes for å være helt sikker! Selvfølgelig valgte jeg hjerte med bling bling på ♥ ♥

Nå er typen endelig kommet hjem, etter en hel dag med jobbing i leiligheten sin. I morgen kommer det en megler og skal se på leiligheten og vurdere litt pris og litt forskjellig. Han har ikke bestemt seg helt for å selge, men vi begge drømmer om vårt eget hus nå, og hvis han flytter inn med meg har vi begge stor mulighet til å spare opp masse penger til den tiden kommer at vi skal kjøpe hus ilag. 

Imens han har jobbet har jeg vært hjemme og ryddet og gjort det fint. Jeg kjenner det skal bli godt å legge seg, men først skal vi begge slappe av og se “Råskap” på tv! Legger ved ett lite bilde av boksamlingen min – som jeg har knabbet fra pappa sin bokhylle da.. Istedenfor å ha dem i en hylle syntes jeg de passet perfekt oppi en kurv foran peisen! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg