JAZZ hårsjampo og balsam

For en god stund siden, ett par uker og litt mer, bestemte jeg meg for å prøve ut den såkalte JAZZ hårsjampo og balsam. Den skal, etter reklamen å dømme, stimulere håret til å vokse fortere i løpet av en periode med bruk av disse produktene. Jeg går som regel aldri på slike reklamer, og kjøper heller sjeldent. Men denne gangen bestemte jeg meg for å prøve. Nå har jeg brukt den 2-3 ganger i uken, som bruksanvisningen anbefaler, og har vel hatt den nærmere 1 mnd snart. Og vet dere hva!? Den funker.. ikke!! 

I hvertfall har ikke jeg sett noen forandring på håret mitt. Og jeg har fulgt bruksanvisningen nøye. Ja, for det nytter ikke å ta produktene i hele håret og bare vaske det ut igjen. Nei, det skal kun ligge i hodebunnen, og du skal gni og gnikke det godt inn, la det virke i 1-2 minutt før du skyller ut igjen. Hver gang du dusjer, men maks 3 ganger i uken. I tillegg til å bruke vanlig sjampo og balsam i resten av håret. Reklamen sier at du bør gi den minst 2 mnd på å virke, så det skal jeg gjøre også. Men man skulle vel tro man så LITT resultater etter 3 ukers behandling? Eller kommer de 5 centimeterne sånn knips, i den andre måneden!? Jeg begynner nesten å lure på de folkene på facebook som sier dette har funket for dem. Kanskje de også er kjøpt og betalt for å overbevise folk? Ja, sånn tenker jeg. Av og til må man være litt skeptisk og ikke tro på alt. Og jeg har lært meg å være mer tankefull enn bare å rynke på nesa og tro på alt jeg leser… 

Nå er håret mitt ganske slitt på toppen av alt. Ikke på grunn av sjampoen da! Så nå er det snart på tide med en frisør time. Jeg tenkte jeg skulle bestille time til neste uke, siden jeg har vært så flink med å spise sunt den siste uken. Flinke meg! Kanskje jeg ser resultater litt bedre da, når de slitte tuppene er vekke og håret ser litt mer velstelt ut enn det gjør nå. Noen flere som har prøvd disse ut? Og virker de for dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg