God Made Girls

God kveld dere! Nå er det snart leggetid her i heimen, men ville bare innom bloggen for å gi ett lite livstegn fra meg. Jeg har fri i to dager nå, og de skal virkelig nytes. I dag har jeg vært på stranden med Tina, bomtur vel og merke. Sola forsvant akkurat da vi satte oss ned på håndkle.. Så istedenfor å sitte der og hutre og fryse, kjørte vi likegreit hjem igjen hvor sola faktisk var. På terassen koste vi oss med druer og kjeks, og hadde det riktig så koselig. Jeg har fått helt dilla på druer i det siste, lurer litt på hva som går av meg for tiden. Men det er nå sunt, og bedre enn sjokolade da! Jeg orker faktisk ikke sitte og overføre bilder og legge de på bloggen i kveld, siden jeg begynner å bli ganske så trøtt nå. Men jeg kommer tilbake i morgen! I mellomtiden vil jeg dele en sang som jeg og Tina hørte på radioen i dag på vei til stranden. Syntes den var ganske fin og har hørt på den i hele kveld ♥ ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg