Fortjent helg

YES! Nå er det helg! Og etter å ha jobbet natt og dag, 14-15 døgn nærmest i strekk har jeg fortjent den! Jeg har kommet meg hjem, satt middagen i kjøleskapet og slengt meg på sofaen. Jeg skal virkelig nyte denne helgen, for jeg skal jobbe de to neste helgene også. Jeg har ingenting imot å jobbe helg, men det er noe ved det som gjør det litt mer spesielt enn de andre dagene. Venner går gjerne ut på arrangement eller party, eller de rett og slett bare har fri fra jobb eller skole, mens jeg må legge meg tidlig på en lørdagskveld istedenfor å være med på det som skjer. Så det er litt deprimerende der og da, men så er jo penger ganske kjekt å ha også..!

Planen min i dag er rett og slett bare å slappe av, lage god mat og gjerne se en film og to. Jeg skal tenne masse stearinlys, og bare gjøre alt for å roe kroppen heeelt ned. Jeg skal ta en god dusj, og skifte på senga. Det er den beste følelsen! Å legge seg i nytt sengetøy, etter en god og lang dusj. Så er jeg forhåpentligvis fulladet til lørdags kveld! Jeg hadde ingen bilder å dele med dere akkurat nå, så jeg deler bare en liten smakebit fra min Instagram konto. Følg meg gjerne der ♥ ♥ ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg