Disney in real life

Huff, jeg – er – så – kald! 

Jeg er akkurat kommet hjem fra jobb, og har funnet meg til rette i sofakroken med to tepper tullet rundt meg. Da jeg skulle sykle hjem fra jobb kom selvfølgelig den verste regnbygen over meg. Og er det ikke typisk at det slutter å regne når jeg har kommet meg inn i hus? Det er såå typisk! 

Nå sitter jeg og koser meg litt med tv og litt “surfing” på nettet om jeg skal kalle det for det. Av og til sitter jeg på pcen og bare søker på masse forskjelligt. I dag kom jeg over noen bilder jeg har lyst til å dele med dere. Jeg er veldig interessert i alt som har med tegning, “fan art” og slike ting. Så disse tegningene av de kjente Disney mennene likte jeg veldig godt! Disney in Real Life! Det er utrolig bra laget, for de ligner jo på en prikk! Se om du kan gjette hvem de er før du blar ned til navnet jeg har skrevet under hvert bilde! Jeg har også funnet bilder av Disney Prinsessene, så de kommer de også ♥ ♥

Erik – Prinsen til Ariel fra Den Lille Havfruen

Tarzan                                                                Herkules

Prins Adam – Udyret i Skjønneheten & udyret

                         Aladdin                                  Prins Philip – Prinsen til Tornerose

Prince Charming – Prinsen til Askepott

John Smith – fra Pocahontas

Hvor mange klarte du å gjette? Bildene er det Jirka Väätäinen som har lagd. 

 

8 kommentarer
    1. Det er så utrolig kjekt å se på Disney figurer, og tenke på når vi var mindre å så på de mye mer enn det vi gjør nå da. Men det er også kjekt å se på det nå 🙂 Kjempe fin blogg du har! Håper du tar en titt innom bloggen min også 🙂

    2. idabirgitte: Ja, kjempekjekt! Jeg er 23 år, men ser fortsatt på Disney. Jeg blir nok aldri for gammel for disse filmene, hehe! Takk, det skal jeg gjøre 🙂

    3. Er flotte bilder, men er viktig at du gir kreditt til artisten (skriver hvem står bak verkene). Ellers bryter det mot åndsverksloven, og det blir sett på som “stjeling”.

    4. Så bra! Alle skjønner at det er med beste intensjon å dele verkene/kopiere til andre, men det blir uansett sett på som stjeling om kildene ikke er korrekt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg