Inspirasjon på nattestid

Hei dere! Og..god natt? Dere er sikkert ikke våkne nå, men jeg har en rolig nattevakt foreløpig, så litt blogging på nattestid blir det nok i natt. På tv kjører CSI, Castle, NCIS og Closer på rullende bånd, mens jeg veksler mellom å skrive på pcen, kikke på instagram og følge med på seriene samtidig. Jeg tenkte jeg skulle dele litt inspirasjon med dere i kveld. Interiør inspirasjon altså. Jeg har ikke tall på hvor mange interiør kontoer på instagram jeg følger, men det er jammen ikke få. Jeg blir så inspirert av dem alle, at jeg får så lyst til å pusse opp, kjøpe nytt og dekorere om hele leiligheten min! Jeg har plukket ut 3 instagram kontoer jeg følger, og litt av inspirasjonen min kommer her ifra   

# LINMA90

  
  

# MAHLINSGODBITAR

  
  

# MYINTERIORANDHOME

  
  

Om dere vil følge meg på instagram er det bare å søke opp lindalovise91.. Og jeg følger gjerne tilbake 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg