When you wish upon a star

Jeg har hatt den korteste dagen på lenge, tror jeg. Når jeg jobber natt sover jeg bort hele dagen, og før jeg vet ordet av det skal jeg på jobb igjen. Men jeg har likevel hatt en veldig fin dag. Jeg fikk nemlig motivasjonen min for trening servert på senga da jeg våknet, bokstavelig talt. Klokken 4 kom kjæresten inn døra og syntes jeg hadde sovet lenge nok. Med seg hadde han en pakke fra XXL, en 2XU treningstights! Til meg! Og jeg som har ønsket meg en slik en lenge. Tenk at jeg satt og skrev ønskelisten min i går, og så kommer Andreas med en presang til meg neste dag. Kan nesten ikke vente med å komme meg på trening i nytt treningstøy! Jeg er så heldig ♥ 

Det ble en enkel middag i dag. Typen ville helst ha Grandiosa, men jeg fikk ham heldigvis på andre tanker og fikk taco istedenfor. Nattmaten min på jobb i dag blir grove baguetter med leverpostei. Litt druer som snacks. Ja, og to små kakestykker av min egenbakte sjokoladekake. Som ble veldig god! Jeg syklet til jobb i dag, så jeg har ikke dårlig samvittighet.

Natt lunsjen min

Slenger med noen bilder av skjønne Kira. Når jeg vasker og styrer på i huset, synes jeg det er greit å ha hunden ute imens. Hun røyter noe forferdelig, og i tillegg la hun fra seg noe i stua som absolutt ikke er godtatt, så hun har fått dusj og luftet seg i mange timer i dag før hun fikk komme inn. Men hun er jo så mammadalt at når hun hører meg støvsuge på soverommet, stiller hun seg utenfor vinduet i håp om å få komme inn. Men hun er søt da 

Jeg er på plass i sofaen, klar for en ny nattevakt. På tv går filmen 3 headed sharkattack. Sikkert verdens dårligste film som er laget i 2015.. Og med en undulat som kan plystre Coop Ekstra sin kjenningsmelodi kan dette bli en interessant og underholdene nattevakt!

Ha en fin lørdag 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg