Sporty meg

God morgen!

Ah, det er så deilig å stå opp TIDLIG. Halv 9 var jeg ute av dørene for å ta en joggetur med Kira. Dette er den tredje dagen hvor jeg jogger samme løype, så snart blir det vel en vane. Jeg håper hvertfall jeg blir så flink at jeg kan gjøre dette hver dag fremover, så lenge det er vær til det. Jeg har så mye energi for tiden, så ferien hjalp virkelig. Jeg har klart å holde meg litt i skinnet ved å spise sunt til frokost og lunsj. Det er fort gjort for meg å bare hive i meg en skive med nugatti.. I dag hadde jeg forresten skikkelig uflaks da jeg hadde handlet lunsj på butikken. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at nesten alle druene jeg hadde kjøpt var muglet! Og så hadde yoghurten åpnet seg, så det lå yoghurt over alt i posen, inkludert på mobilen og inni lommeboken. Æsj altså.. det er såå typisk meg. 

Ikke vits å grine over spilt.. melk. Jeg er snart klar for kveldsvakt, og jeg skal faktisk sykle til jobb i dag. Sporty meg. Det er ikke så langt, ca.20 min en vei. Resten av dere får nyte dagen til det fulle. Her i Haugesund er det godt og varmt i været i dag, og det er på slike dager det er ekstra surt å måtte jobbe inne. Kos dere <3 

Bilde fra fjor sommer

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg