Tilbake til hverdagen

I går var jeg tilbake på jobb, og det vil si at sommeren er over for min del. Vel, på en måte hvertfall. I dag har jeg fri før jeg skal jobbe i helgen, og jeg har nytt denne morgenen helt ut. Startet dagen med havregryn og joggetur med Kira. Da var ikke klokka mer enn 8.00 en gang! Jeg har tatt meg en liten joggetur de siste dagene, i håp om å komme i form og vinne kondisen min tilbake. I tillegg er det havregryn til frokost og fiskegrateng til middag. Ny mål er satt, nye mål skal oppnås! 

Kira poserer villig på tur

Jeg har virkelig kost meg i dag, og klokka er ikke mer enn 12.00 (i skrivende stund). Jeg har luftet meg, hunden er luftet, ja til og med kaninen er luftet. Han har fått nytt spon i utehuset sitt i dag, og jeg har i tillegg fikset inngjerdingen hans. Han har vært litt rampete i det sist og funnet ut at det er grønnere gress på den andre siden. Hos naboen, rettere sagt. Det er lite populært å ha en kanin springende løs mens han graver opp rosebeddet til hele nabolaget. Så nå har han måttet sittet inne i garasjeburet sitt mens uteburet ble fikset, så jeg slipper flere flaue episoder med naboen for å fange ham inn igjen. Det var en glad kanin som fikk komme ut i sommervarmen i dag!

Jeg bare måtte legge til bilde av den herlige sauen vi møtte på tur i dag. Den ville så gjerne hilse, men Kira var lite interessert. Skulle tro det var naturlig for henne å hvertfall hilse på sauen, da hun er en gjeterhund, men neida!

Jeg skal bruke resten av dagen på å rydde, jobbe i hagen, lage middag til mannen kommer hjem og så blir det muligens en sykkeltur i kveld. Ha en fin dag alle sammen! Nyt den! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg