Lenge siden sist

Hei alle sammen! 

Nå er det jammen lenge siden jeg har gitt lyd fra meg her. Det er forskjellige grunner til det. For det første har jeg vært veldig opptatt med litt personlige ting som har tatt mye av dagene mine. For det andre har ikke motivasjonen vært helt på topp. Jeg har helst fokusert på andre ting som gjerne har vært ett hakk viktigere enn å blogge. Men viktigst av alt. Jeg har hatt en fantastisk ferie, hvor jeg har fått slappet godt av og i tillegg fått gjort masse. Ikke tenkt på en døyt, bare nytt friheten og det som hører med. Nå har jeg en uke igjen av ferien, og den skal nytes sammen med kjæresten min inne på Frakkagjerd. Han har en leilighet her, men vi kaller den bare for “hyttå”, siden vi stort sett er hjemme hos meg på Vormedal. 

Vel, nå skal jeg ikke komme med flere unnskyldninger som dere sikkert er ganske lei av nå. Men ville bare si at jeg har det fint, og bloggen er oppe og går igjen! Jeg er allerede i gang med å skrive innlegg fra ferien vi har hatt. Jeg er så heldig at jeg får velge når jeg skal ha ferie, så jeg har hatt 3 fantastiske ferieuker sammen med kjæresten min. I år ble det ikke noen sydentur eller noe annet stort. Men vi har likevel opplevd mye og jeg gleder meg til å dele det med dere! 

I mellomtiden.. Ha en fin dag!

1 kommentar
    1. Ha ein koselig ferie! Her har eg nærmest ferie heile året nå da og jobber som det passer meg :p
      Men fra i dag har lille frøkna 4 ukers ferie fra barnehagen og neste uke starter samboeren sine 3 ukers ferie 🙂
      Gleder meg til 18. juli for da reiser vi på ferie sammen med heile min familie pluss deres partnere 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg