Er så klar for ferie!

Hei dere! Nå kommer vel egentlig ett lite innlegg om alt og ingenting. Jeg vet ikke hvordan jeg skal begynne, for det er en ganske drøy stund siden jeg skrev her sist. Det blir merkelig å bare hoppe i “hei alle sammen, i dag har jeg…”. Egentlig blir jeg bare glad om noen av mine faste lesere leser dette i det hele tatt, om jeg har noen. For jeg har vært en elendig blogger i det siste. Jeg skal være ærlig med dere og si at motivasjonen for bloggingen har ikke vært så høy i det siste. Jeg har bare gått og spist sjokolade hele dagen, og de dagene jeg ikke har vært på jobb har jeg grodd Frustrerte Fruer fra jeg står opp til jeg legger meg. Men når det kommer slike dager er det også greit å ha en plass hvor man kan sette seg ned og bare skrive og føle at man blir.. ja, hørt. Ikke ta meg feil, jeg har det ganske bra. Faktisk, så har jeg ikke hatt det så bra på lenge! 

En liten oppdatering? Vel.. Jeg kan ikke huske sist jeg var på treningssenteret. Leiligheten ser ut som ett eneste rot og jeg har lagt på meg minst 10 kg. Føles det som.. Nå er det kun en jobbhelg igjen så er det ferie i 3 uker, og sannsynligvis kommer jeg tilbake med formen på topp! Jeg og kjæresten reiser til Sverige på søndag rett etter jeg er ferdig på jobb. Men jeg har faktisk ikke hatt tid til å pakke! Jeg burde begynt for lenge siden, men planen var å begynne å pakke på lørdagen. Jeg vet godt hva som skjer om jeg begynner å pakke noen dager før. Jo, jeg vet ikke hva jeg allerede har pakket, og ender opp med å hive alt ut igjen for så å begynne på nytt. Men pakkingen må utsettes, for det dukket nemlig opp en ekstra vakt på jobb, så jeg jobber faktisk dobbelt i dag. Dagvakt på sykehjemmet og nå sitter jeg fastvakt på den andre jobben. Det blir en kjapp pakkerunde i kveld, i morgen er det full fart på jobb, så leverer vi hunden til mamma og pappa, og så er vi på vei til SVERRIIIGEEE!!

Som sagt reiser vi på søndag, og vi regner med vi er fremme ved hotellet rundt 1-2 tiden på natten. Vi skal først til Gøteborg og være der ett par dager. Shopping på Ullared og fornøyelsesparken Liseberg står på planen, og jeg gleder meg som en unge før julaften! Etterpå skal vi til grensen og ligge der en natt før vi vender snuten hjemover igjen. Så det blir bare en liten ferie denne gangen. Gleder meg sykt til å reise på langtur for første gang med kjæresten. Føler liksom det er ett nytt kapittel for oss.Vi blir kjent med hverandre på ett helt annet nivå. Som, reiser han hendene når han tar karuseller? Ler han når han kjører opp ned i berg og dalbaner? Gir han bamsen til meg om han vinner i ballkasting? Ja, man blir litt klisje når man er nyforelsket. Jeg elsker det <3 

5 kommentarer

Siste innlegg