En glad morgenfugl!

Hei og hopp og god morgen til dere! Jeg er i ett strålende godt humør i dag, sola skinner og energien er liksom DER oppe! Tror kanskje det har noe med at jeg stod opp kl.08.30 istedenfor 10.15.. Jeg får jo så mye mer ut av dagen nå. Og kanskje det har noe med å sovne i nyvasket og strøket sengeklær og våkne til ett strøkent soverom. For tiden har soverommet mitt vært ett lite prosjekt. Helt til jeg kjøpte meg nattbord brukte jeg to hyller som nattbord istedenfor. Veldig praktisk, men ikke så veldig vakkert å se på. Så i går skrudde jeg sammen det siste nattbordet fra Ikea og skrudde endelig ned hyllene som ikke passet inn overhode. Jepp! JEG skrudde sammen ett helt nattbord fra Ikea! Typen tror jeg ble litt sjokkert da han kom og så at begge nattbordene var på plass. Ikke verst! 

Jeg prøver å være sunn, så godt jeg kan! Men jeg har fått for meg at frokostblanding er sunt og nesten ikke kalorier i det hele tatt, mehe. Jeg spiser Musli blanding til frokost, FirstPrice sin faktisk og den smaker veldig godt! Men hvor sunn den er aner jeg ikke. Har dere noen tips til sunnkost jeg kan spise til frokost? Utenom det har jeg veldig god tro på egg! Jeg elsker egg!! 

Siden det er så fint vær ute, til og med varmt, så tenkte jeg meg en tur ut med hunden og sykkelen! En morgentur, hva er vel ikke bedre? Føler jeg blir litt vel positiv her nå, men det er sånn det føles om dagene <3 Etterpå får vi se hva dagen bringer! Typen er på jobb til kl.15, og når han er ferdig på jobb skal vi ut noen ærender..Ha en fin dag alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg