Sporty i finværet

God dag!

For en herlig dag det er. Vi stod opp kl. halv 10 i dag, festet sykkelen til bilen og kjørte til Frakkagjerd hvor Andreas hadde sin sykkel. Vi syklet fra leiligheten hans og rundt Aksdalvannet. Det var en kjempefin løype som tok ca. en times tid. Jeg kjente godt at det var lenge siden jeg hadde syklet, for ikke å snakke om kondisen! Spinning i en sal og sykling ute i frisk luft kan ikke sammenlignes. Satser på jeg snur litt om og begynner å sykle litt oftere ute. Tenkte jeg skulle kjøpe en Springer (?) som festes til sykkelen, så kan jeg ha med hunden på sykkeltur. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg