Ikea Wishlist

God morgen lesere! 

I går kveld satt jeg og kikket litt på ikea’s hjemmeside, bare for moroskyld. Jeg har snakket lenge om at jeg vil ta turen bort til Ikea i Stavanger for å handle litt kjekt til leiligheten. Men det er så mye jeg har lyst på, så jeg er nødt til å spare litt sånn at jeg kan kjøpe alt jeg vil ha på en gang i stedenfor å måtte reise flere ganger. Og det er nok en stund til, for jeg har lyst på så mye, og samtidig så mye å prioritere! Men her har jeg lagd en liten liste over noe av tingene som står på ønskelisten min: 

 



 


Det er MYE mer jeg ønsker meg, det er jo tross alt Ikea! De har alt! Og prisene der er til å gå bananas. Andreas har sagt at jeg skal få handle inn til ham og dekorere leiligheten hans… han vet ikke hva han har sagt..! Jeg maser og maser på ham hver dag om vi kan reise, selv om det bare ender opp med å kikke. Flere som liker Ikea?


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg