Kyssesyken?

I skrivende stund sitter jeg på sykehuset og venter på Andreas. Det er så kjedelig på sykehus at jeg bare måtte ty til bloggen nå før jeg dør på meg. Andreas har de siste dagene hatt hoven hals og vondt på venstre side av kroppen. Som den typiske mannen han er vil han selvfølgelig ikke gå til legen. Og hadde det ikke vært for at jeg tvang ham til å holde ham hjemme fra jobb i går hadde han jammen gått på jobb med feber og hele pakken. I dag tok han til vett og gikk til legen. Der ifra ble han sendt til sykehuset. Så nå sitter jeg bare i spenning for å få høre de dårlige nyhetene. Det var snakk om at det kunne være kyssesyken. Han er i hvertfall sykemeldt til neste mandag, så det må være noe alvorlig. Håper inderlig ikke jeg blir smittet! Er halsbetennelse smittsomt?

1 kommentar
    1. kyssesyken er mest smittsomt de 2 første ukene tror jeg. off stakkar hvis han har det. har hatt det selv for en stund tilbake og det er ikke gøy. ja halsbetennelse er smittsomt. smitter med spytt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg