Du skjønne Mai

Hei alle sammen! Nå er det lenge siden jeg har gitt en lyd fra meg føler jeg. Av og til blir det ikke tid til blogging når man fokuserer på det som betyr noe – virkeligheten. Selvfølgelig fokuserer jeg på bloggen også, men det er ganske tidkrevende til tider. Så av og til vil jeg bare være sammen med mennesker som betyr noe for meg og heller legge bloggen litt til sides. Men nå har jeg savnet dere, så… Hei igjen! 

Nå er det mai, og for meg er det en måned hvor jeg forbereder meg på sommertiden som kommer. Siden sist har jeg fått plantet noen av de plantene jeg kjøpte i forrige uke. Blomster er ikke min sterke side, så mens de stod inne i stuevinduet begynte de jo å visne og det så egentlig ganske håpløst ut ett øyeblikk. Men nå ser det ut som de har fått gnisten tilbake etter at de kom ut! Det ble kjempefint og jeg er ganske fornøyd med meg selv. Min kjære skal selvfølgelig få litt av æren han også! Håper de varer litt lengre enn forrige året jeg hadde blomster ute. Det ble en kortvarig glede for å si det sånn. Jeg har plantet spanske margeritter, og skal ut og kjøpe noen flere for å fylle opp hele beddet. Tror dere det blir bra eller?

Nå har det nettopp vært langhelg med fri, sol og fine dager. Det har vært helt fantastisk. Å slappe godt av med kjæresten på en lørdagskveld, med film, tente lys og hjemmelaget pizza. Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke har det slik oftere. Ja, det kan friste med fest når helga kommer, men når alt kommer til alt så er det mye koseligere å ligge i armkroken og se på tv i en varm stue, med masse godt å spise og selvfølgelig cola i glasset. Jeg kom med ett forslag til Andreas i dag, om at vi skulle prøve å drikke litt mindre og heller ha slike kvelder litt oftere, og han var enig i det. Men vi hadde oss en liten fest på torsdag, natt til 1 mai da.. 

Jeg og Andreas har vært veldig flinke med å gå lange turer med hundene. Med “hundene” mener jeg selvfølgelig min egen Kira og Scott, hunden til foreldrene til Andreas. Men det tar jeg i neste innlegg. Det ble en del bilder kan man si! Jeg gleder meg allerede til å poste neste innlegg slik at jeg kommer inn i bloggerutinen igjen <3

 

 

4 kommentarer
    1. Hello!<3
      Nå har jeg tittet litt rundt på bloggen din, og den er kjempebra 🙂
      Jeg liker veldig godt innleggene og bildene dine, så jeg kommer helt klart til å følge deg videre! Derfor hadde jeg blidt superglad om du kunne kommentert tilbake :):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg