Alt på en gang

Hei kjære lesere! Nå kommer alt jeg har på hjertet til dere i dag på ett og samme innlegg, siden det er sannsynligvis bare nå jeg får tid til å skrive til dere. I går hadde jeg og Andreas en opprydning i hagen. Han hjalp meg med å handle inn planter, jord og dekkbark til å ha ute i beddene. Beddene var ganske så inngrodde til å begynne med. Man kunne ikke se at det var ett bedd der tidligere en gang. Nå er de helt klare for å sette planter i. Plantene har jeg inne til mai måned kommer og det blir varmere i lufta. Det kommer til å bli så fint ute! Bilder kommer når jeg er helt ferdig.. 

I dag bestemte jeg meg for å være supersunn! Jeg vet ikke hvor supersunt hvitt rundstykke er men, det må da være måte på hvor sunn man skal være. Egg, banan, druer og mandarin får være godt nok <3 

I går kveld fikk jeg frisket opp mine frisør egenskaper. Jeg fikk klippe en kompis som hadde spart så mye hår at han så ut som en hjemløs hippie.. no fence! 

Se så fin han ble!

 

Forhåpentligvis får jeg lov til å klippe Andreas nå. Jeg har spurt ham flere ganger men av en eller merkelig grunn sier han konstant nei. Skjønner ikke hvorfor….

På planen idag står det at jeg skal gjøre ferdig beddene ute i hagen, rydde kjøkkenet og brette sammen ferdig vasket klær. Jeg må også ut på noen ærender litt senere. I morgen skal jeg i konfirmasjon, så da gjelder det å gjøre alt klart dagen før, så jeg slipper å stresse i morgen tidlig. Men nå må jeg komme i gang med dagen! Vi blogges <3 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg