Det e’ helg

Yes, det er helg! Selv om jeg er sliten etter en travel dag på jobb er jeg gira på å finne på noe gøy i kveld! Jeg skulle egentlig ryddet litt her i heimen, men jeg tror jeg drøyer det til i morgen. Andreas var så snill og kom innom til meg med McDonalds mat i dag. Så lat er jeg i dag. Så nå er jeg stappmett, dusjen venter og klokka er snart 18 selv om man ikke skulle tro det. Sola skinner som bare det her! Jeg har ikke planene helt for meg enda, men det er jo greit å få gjort alt inntil jeg har bestemt meg for hva jeg vil. Kjenner jeg meg selv skjer alt helt spontant, så plutselig springer jeg ut døren! Vi blogges kanskje litt senere da <3 Hva skal dere i kveld? 

Så slik ser middagen min ut i dag

Titteiii!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg