Playboy is sick..

God kveld! Jeg vet ikke engang hvorfor jeg skriver dette innlegget. Det har vært en helt vanlig dag. Jeg har hatt besøk av Tina og vi har kost oss med venninneprat og Bloggerne på tv. Klokka har gått utrolig fort og jeg har helt glemt ut å spise middag, så jeg er faktisk i gang med å lage meg pasta og kyllingkjøttdeig nå av alle tider på døgnet.. Med andre ord, ikke noe spesielt interessant lesning for dere i kveld dessverre..

Det eneste spesielle i kveld er at jeg oppdaget en stor bul på kinnet til Playboy, ene kaninen min. Jeg tror det er en hevelse, eller jeg krysser fingrene for at det er en hevelse og ikke en skade han har pådratt seg på en eller annen merkelig måte. Så jeg har tatt ham med meg inn for natten slik at han får stell og varme og forhåpentligvis går hevelsen ned ganske snart. Hvis ikke er jeg nødt til å gå til dyrlegen. Jeg ble ganske skremt da jeg så det med det første. Jeg la merke til at han ikke oppførte seg som normalt og han så ganske pjusk ut der han satt. Normalt reagerer han med en gang jeg kommer med mat, hopper bort og begynner å klatre på meg. Men i dag var det såvidt han luktet på maten. Stakkars gutten min.. Playboy begynner å bli gammel. Jeg hadde selv moren hans så jeg har hatt ham i hele sitt liv, så han betyr ganske masse for meg! Han er en spesiell kanin. Jeg pleide å ha ham mye oftere inne før, hvor han fikk klatre på sofaen og hoppe rundt i leiligheten sånn som han selv ville, og han kommer godt overens med hunden min. Han var den ene i kullet sitt som skilte seg spesielt ut, og han ble fot favoritten min! Jepp, den kaninen betyr utrolig mye for meg, og tror ikke kaninholdet mitt blir det samme den dagen han drar til Den Trygge Havn. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg