Oppdatering på bloggfronten

Hei alle sammen! Nå har jeg endelig tid til å sette meg ned og skrive til dere igjen. De siste dagene har gått superfort, og jeg har hatt det ganske så travelt med litt av hvert. En ting jeg har gått og gledet meg over i flere uker har endelig kommet på plass! Jeg gleder meg til å vise dere den, men ikke alt er helt på plass enda og jeg vil at det skal bli 100% komplett når jeg først skal vise det frem. 

Når man jobber merker man fort at det begynner å nærme seg sommer. Sommeravtale på jobb er levert inn og ferieukene er i boks. Imens springer sjefene rundt oss for å sette sammen sommerturnusen og oppfylle hver og en kollega sitt ønske om ferieuker. Jeg har faktisk to sommerjobber denne sommeren. Både i hjemmetjenesten og på sykehjem. Jeg gleder meg sykt til sommer, selv om jeg ikke har anelse om hva jeg skal foreta meg. Det er ikke slik som i fjor da jeg gjorde litt av hvert. Jeg hadde mye ferie og fri ellers, så jeg kunne reise mye og gjøre egentlig akkurat det jeg ville. I år blir det nok kun de 3 ukene, vi får se.

Men.. til noe helt annet!  Vet dere hva jeg har fått dilla på? Undulater! Jeg møtte denne lille tassen i forrige uke, og er blitt helt frelst. Jeg vet det er like krevende med små dyr som med store, er det noe jeg har lært etter perioden med hamstere og ørkenrotter så vet jeg det.. Men jeg har aldri hatt fugl da.. Tidligere ville jeg ha papegøye som jeg kunne snakke med, men den sorten jeg vil ha er ganske dyre og trenger stor plass. Det har ikke jeg..

Dette ble bare ett lite oppdateringsinnlegg. Jeg har ikke tatt så voldsomt mye bilder i det siste heller, siden jeg ikke har tenkt så mye på å blogge men heller fokusert på ting som jeg måtte få unna som har pirret meg på hjernen en god stund nå. Dessuten har det ikke skjedd så voldsomt mye spesielt heller, bortsett fra det daglige, så det er kanskje likegreit. Den andre grunnen til at jeg ikke har giddet å ta så mye bilder ser dere under her. Jeg kjenner jeg er så lei av kvaliteten på mobilkamera, så jeg holder på å spare til ett skikkelig kamera med en sånn selvutløser-knapp. 

I går hadde jeg og Andreas en herlig middag! Faktisk har vi vært veldig flinke med matretter lenge nå. Tidligere spiste jeg gjerne bare pizza, taco og potetstappe. Nå er det litt mer variert og faktisk spiser jeg veldig mye salat! Jeg kjøper nok ny salat hver 3.dag. I går var det pommes frites og koteletter! 

Jeg vil bare avslutte dette innlegget med ett nydelig syn av kveldssolen i går. Jeg bor så greit til at hver kveld får jeg en fantastisk fin solnedgang over sjøen. 

Det jeg ikke liker med slike innlegg som dette er at jeg får følelsen av at det er veldig rotete for dere å lese. Jeg peiser jo bare på med alt som har skjedd den siste tiden fra forrige gang jeg blogget. Og selv om det ikke er interessant uansett, så presser jeg plass til det likevel. Arh, jeg prøver hvertfall å gjøre det beste ut av det. Det er en av bakdelene når man ikke får tid til å blogge hver dag. Men vi blogges mer i kveld! Jeg la meg klokka 9 i går kveld så jeg regner med jeg er lenger våken i dag og kan gi dere ett skikkelig innlegg før jeg legger meg. Mulig dere ikke bryr dere så mye som meg, men da får jeg bare gjøre det for min egen del også da! <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg