I’m feeling GOOD

Hei igjen dere. Lenge siden sist! Blogg-motivasjonen min har vært ganske så langt nede de siste dagene, men sånt er det av og til. Vi mennesker er ganske vanlig opp og ned med følelser, oftere enn kanskje noen tror. Så jeg skal ikke komme med utsagn om at jeg skal skjerpe meg, NÅ skal jeg blogge hver dag, NÅ er jeg skjerpa igjen. Man vet aldri hva man føler i morgen eller om 3 dager. Men jeg har det fint, faktisk ganske bra! I dag føler jeg meg full av energi og ferdig ladet opp til å starte dagen! Men først frokost! 

Jeg er inni den 8’ende dagen av min 30 Days Challenge, treningsplanen min gjennom hele April. Jeg skal være ærlig med dere og si at jeg har tatt noen dager fri, men istedenfor trening har jeg kanskje gått en ekstra lang tur med Kira. Jeg er åpen for å endre planen litt underveis, for å følge en treningsplan 100% til punkt og prikke er ikke lett! Jeg har ikke tenkt å hate trening etter siste dagen i April. En ting til jeg ikke har fått gjort er å tatt mål av kroppen i begynnelsen av måneden. Men jeg ser det like enkelt på bilder at treningen har gitt resultater. Og det er mye kjekkere å se enn noen tall på ett ark. 

På planen min i dag står det støttekontakt, og Hip Hop dansetime senere på dagen. Så da har jeg noe å se frem til i dag også! Vi blogges senere <3

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg