Opp på fjellet

God kveld kjære lesere! Kan dere komme på noe bedre enn en varm dusj og ferdig middag etter en langtur på 1 mil ute i skauen i to-tre timer?Jeg og Trine var som sagt ute på tur i dag.  Vi gikk tur i Djupadalen hvor vi kan velge forskjellige stier man kan gå. Vi valgte å gå “Presten”, som er ca.7 km. På den turen hadde vi all slags vær. Sol, regn, vind, ikke vind. Mens vi gikk nevnte vi at vi bare manglet hagl, så hadde vi hatt det meste av værfenomener. Jammen kom ikke hagl også! Men det var en fin tur, selv om den ble litt lengre enn vi hadde regnet med. Vi tullet oss litt fra stien, og havnet inni skauen bokstavelig talt. Hundene syntes jo dette bare var stas. De lekte og herjet rundt og har kommet veldig godt overens! Nå sitter jeg og koser meg i benken med tv på og pcen på fanget. Fint å prøve å glemme blemmene på beina! Akkurat nå ser jeg ikke frem til “8 min Buns” – treningen min i kveld. Men det skal nok gjennomføres i dag også! 

TAKK FOR TUREN TRINE! <3

5 kommentarer

Siste innlegg