Ut på tur

Hei og hopp! Det er farlig med fridager, man sover jo vekk hele morgenen. Jeg sitter akkurat nå og trykker i meg frokosten. Jeg skal ut på tur med Trine og hundene, og vi tenkte oss opp til Djupadalen for å ta oss en forfriskende fjelltur. På treningsplanen min står det joggetur, men den blir da altså byttet ut med fjelltur. Og foressten så gikk styrketreningen i går veldig bra. Men jeg merket at jeg ikke hadde varmet opp, for musklene begynte å svi ganske så kjapt etter at jeg var kommet i gang. Så neste gang tror jeg at jeg må gjøre dem rett etter at jeg har vært i aktivitet. Ellers går det ikke. 

Hjemme i Haugesund er det strålende sol, men KALDT. Og siden vi skal opp i høyden, blåser det nok ekstra mye! Så i dag blir det flere lag med klær, hansker og lue. Noe jeg har tenkt på i forhold til fjellturene våre er å kjøpe en kløv til Kira. Rett og slett en ryggsekk for hunder. Så får hun litt styrketrening i samme sleng. Det må jo være genialt! Tenker bare å ha med niste, mobil eller ekstra par sokker eller noe. Ikke noe tungt. Må være en fin måte å trene styrken i ryggen på hunden. Og i tillegg får hunden følelsen av å være til nytte! Ja, jeg liker å tro at hunden faktisk kan skjønne hva vi tenker av og til. Gjør ikke du? Noen av mine lesere som bruker kløv på hunden sin av og til?

Nå er det bare å hive på seg treningsklær og komme seg ut i sola! Ser Kira tripper foran døra allerede.

PS: Bildet er fra i går.. Så nei, jeg doller meg ikke opp når jeg skal ut og gå i skog og mark 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg