Interessant oppdatering?

Ja, her kommer egentlig bare en fortsettelse på forrige innlegg. Jeg tenkte kanskje at siden jeg skulle skrive ett matinnlegg og legge til bilder og oppskrift og hele pakken, var det like greit å dele innlegget litt opp for ordens skyld. Kanskje ikke? Nei? Jaja..

Jeg har vært på jobb i dag som dere vet.. Kjempe spennende, ikke sant? For å være ærlig har jeg ikke noe interessant å dele med dere akkurat i dag. Jeg har liksom ikke gjort så mye. Bortsett fra at jeg har hatt ett lite besøk av søte Tina, og vi satt i benken og bare småpratet om alt og ingenting. Det er utrolig godt å ha venninner som du bare kan sitte og prate ut om alt, kanskje bare sitte og se ut i rommet og nyte stillheten uten at det blir kleint. Slike venner skal du ta godt vare på! For det er ikke alle du kan gjøre det med uten at det blir merkelig. Tro meg! Kira var også glad for å se tante Tina igjen! <3

Kosejenta!

I kveld har jeg som dere nå vet, kost meg med både god mat og Disney’s Biler på tv-skjermen. Kira sover på benken ved siden av meg, og så lenge jeg har disney så er jeg lykkelig! Natta!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg