Pasta Bombay

Hei dere! Håper dere koser dere i kveld. Det er jo lørdag! Jeg har bedrevet kvelden med matlaging, og overgått meg selv litt tror jeg. Jeg kom til å tenke på den gode pasta retten Lisa pleier å lage, og fikk lyst til å prøve å lage den selv. Pasta Bombay! Den ble faktisk veldig vellykket. Eneste som var litt komplisert var å vite hvor mye pasta jeg skulle ha i forhold til hvor mye saus jeg lagde. Meningen er å blande alt oppi en gryte, men jeg lagde altfor mye pasta og altfor lite saus, så det kunne jeg bare droppe. Men den ble veldig god! Dere som har fulgt bloggen min en stund vet nok godt at matlaging må være en av mine dårligste sider, og noe jeg ikke akkurat er super flink til! Men dette er en rett alle kan få til. Og da mener jeg alle. Til og med meg! Her har dere oppskriften jeg fulgte <3 

__Ingredienser:__

♡ 4 pack kyllingfilet

♡ 1 pk pasta / penne

♡ 1 boks kremfløte

♡ 1 boks matfløte

♡ Hvitløksbrød

♡ 2 pk kjøttbuljong

♡ 2 teskjeer Curry paste Chili

♡ Toppet med pepper og carry krydder

Kutt opp kyllingfilet i biter, og stek de på vanlig måte 

Kremfløten, matfløten og curry paste oppi en og samme gryte. Rør om til det koker opp og krydre det med litt pepper! Pastaen koker du opp i en egen gryte. Om du vil kan du blande sammen sausen og kyllingfileten sammen med pastaen. 

Og hvitløksbrød hører selvfølgelig med! 

Resultatet!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg