Herlige tirsdag

Nå er jeg både sliten, trett og stappmett! Jeg har hatt meg en god kyllingmiddag og kjenner jeg er klar for sengen ganske snart – må bare se CSI først! Jammen kom jeg meg ikke på trening i dag også! Dancestep stod på planen i dag. Det er rett og slett en step time hvor man bruker en stepkasse og legger til trinn som om det skulle vært en dans. Kjempegøy! Men først noen minutter i solarium. Jeg pleier å ta solarium etter trening, men i dag ble det heller før. Og faktisk, en god avslapning i varmen var akkurat det jeg trengte før pulsen skulle opp. 

____________________________________________________________________________________________________

Men før trening var det litt kosetid med gojenta mi. Med en gang vi nærmer oss den åpne marka hvor vi pleier å leke og kose oss, plukker hun opp den første pinnen hun finner og kommer hoppende tilbake til meg! Det hender jeg setter meg rett ned på bakken, bare for å slappe av mens jeg har utkikk ut mot havet, og Kira som tygger pinner ved siden av meg. I dag var det en slik dag! 

Kira vet hvordan hun skal appelere til samvittigheten min når jeg skal ut dørene, og hun ikke kan være med. 

Nå er det slutt på hvetedagene med fri og friheten til å gjøre hva jeg vil. I morgen er det jobb og støttekontakt, og så er det videre jobb frem til helgen er over. Men det blir nok blogging for det om! Så vi snakkes snart igjen <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg