Planer for dagen

God morgen! Eller god dag heter det vel nå. Dette føles ut som den lengste morgenen på lenge. Jeg våknet rundt 7 tiden, og gikk og la meg igjen, dumme meg. Da sover jeg jo selvfølgelig bort hele morgenen og dagen er “ødelagt”. Jeg våknet igjen kl. 10.30 og gikk meg en tur ned til Kiwi sammen med Andreas og Kira for å handle frokost. På planen idag står det tur med Trine, som jeg faktisk må gjøre meg klar for ganske snart! Senere skal jeg være støttekontakt, og i dag skal vi gå på tivoli. Det blir nok kjekt! Men nå må jeg løpe! Jeg skal opp til morfar for å hente Celina og Cindy, hundene til morfar og tante før jeg skal møte Trine. I tillegg skal jeg ha med Kira, og Trine har med sin hund, så det blir mange poter på tur idag. Men det er bare gøy, og ikke minst kjekt for hundene! Vi blogges da <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg