Internett igjen!

Yes, jippi, hurra og alt det der! Jeg er så glad og fornøyd akkurat nå, men samtidig overrasket over meg selv. Jeg har jo hatt Haugaland Kraft på besøk i dag og de har ordnet internett tilgang til meg. Og jeg har sett sånn frem til dette i en evighet nå. Men så slo det meg… jubler jeg virkelig så høyt bare fordi jeg har fått tilgang til internett? Det er jo ikke det at internett er hele livet, men det blir så mye enklere å blogge igjen. Og med hånden på hjertet, så er det faktisk eneste grunn til at jeg er så glad for at jeg endelig har internett hjemme. Nå kan jeg sitte med pcen på fanget og skrive lange, uviktige og sikkert ganske uinteressante innlegg istedenfor å glo på den lille mobilskjermen og bruke opp all data som følger med en svær mobilregning. Prøv å blogge i flere måneder via blogg.no sin mobilapp! Jeg lover dere at dere blir drittlei. Ikke nok med at det er sykt slitsomt, men appen er ikke helt tilregnelig heller. Plutselig kan den finne på å stoppe opp og bare lukke seg selv, og du må skrive alt du har sittet og tastet ned i 2 timer om igjen! Nei, takk for pc, og takk for internett, Amen! 

Off, litt klaging må jo til. Egentlig skulle jeg bare gi dere ett skikkelig blogginnlegg, som var skrevet rett fra hjertet og ikke skrevet på ett notat på Samsung mobilen, for så å bli kopiert over til blogg.no appen, og så videre og så videre. Det er så lenge siden jeg har skrevet det slikt som dette, så jeg måtte jo bare finne på noe å skrive om. Kjapt! Det er som om jeg har fått noe nytt og man ikke klarer å vente med å prøve det ut. Som når du får en ny mobil og du nesten ikke klarer å vente med å lade den opp før du vil bruke den. Sånn føles det ut som. Nei, nå må jeg bare runde av dette innlegget tror jeg. Jeg innser selv at det begynner å virke teit. Tenk å skrive så mye, og likevel ikke få frem noe poeng, utenom at jeg er overbegeistret over noe som faktisk er ganske latterlig. Gud…

1 kommentar
    1. skjønner akkurat hva du mener. hehe! er ikke det samme uten internett.. klarer meg fint uten (tror jeg?), men best med! og det med å skrive og skrive og ikke komme så mye lenger for hvert ord liksom:-p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg