Blogge på vanlig måte!

Hei dere! Dette har for såvidt vært en helt vanlig dag. Jeg stod opp, lagde meg frokost og så litt på tv. Det som er nytt er at jeg endelig fikk på meg joggeskoene og tvang meg selv ut i kulden for å jogge en tur med Kira. Det er sol og fint vær, men guri som det blåser! Og jeg kan ikke huske sist jeg tok meg en joggetur, så det var TUNGT å komme igang igjen. Jeg har vært altfor glad i godteri og brus den siste tiden og det merkes på kondisjonen. Jeg må minne meg selv på at sommeren ikke er altfor langt unna.. Nå koser jeg meg med en kopp kakao før jeg skal ta oppvasken. Pappa kommer bortom i kveld for å klargjøre noen ledninger og slikt, for i morgen er det gledens dag!! Jeg får endelig "vanlig" Internett i huset her! Da kan jeg endelig begynne å blogge slik jeg gjorde før. Med bildene midtstilt og ikke knødd inn i siden på innlegget. Jeg kan sette meg ned og lage skikkelig header på pcen og jeg slipper å gå til foreldrene mine hver gang jeg har tenkt til å skrive ett lengre innlegg om ett eller annet. Og mobilregningen blir muligens halvert! Jeg ser virkelig frem til det! Og håper jeg blir en bedre blogger for mine lesere fremover. Jeg elsker å skrive blogg for min egen del. Men det er alltid kjekkere når man vet at leserne møter en fin og ryddig blogg når dere helt tilfeldig klikker dere inn her. Noe det ikke har vært de månedene jeg har blogget via mobilen. Jeg vet hvordan jeg selv reagerer når jeg klikker meg innpå nye blogger og det første jeg legger merke til er om personen bak bloggen tar seg tid til å stelle med utseende og oppsettet til bloggen sin. Som leser og blogger selv er det første som fanger meg er fargene. De fleste bloggene jeg leser er lyse, med muntre farger. Det andre jeg legger merke til er kombisjonen mellom tekst og bilder. Og det har jeg savnet hos min egen blogg. På mobil er oppsettet slik at det er enklest å bare putte hele teksten sammen, og deretter slenge på bilder etterpå. Men med ordentlig Internett og mulighet til å blogge på pc igjen, så blir det bra! ?

Og så litt bilder fra dagen så langt!

Det blåste mye!! Og jeg var såå glad for at jeg tok på meg en ekstra jakke, selv om været prøvde å lure meg litt idét jeg skulle gå ut av døra kun iført treningsgenser. Og ja, jeg vet jeg ser litt merkelig ut her. Null makeup, og da mener jeg totalt usminket!! Og det er ikke ofte dere får se meg slik. Jeg har fått masse fregner etter jeg kom tilbake fra fjellet. Og til tross for at jeg har hatt fregner hele livet så har jeg enda ikke lært meg å like dem. Mange syns det er søtt, og jeg kan være enig i det. Bare ikke på meg 🙂

Merkelig hva man kan støte på når man går tur i skog og mark! Dette ligner på en gammel plogemaskin som ble dratt av hester før i tiden.

Denne koppen med varm sjokolade skal nytes!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg