Svandalen

Nå er vi på vei hjem fra fjellet! Etter en dag i bakken med mye sol ser jeg at fregnene begynner å titte frem igjen. Vi har hatt ett utrolig bra vær! Sol, lite og ingen vind, snøen var perfekt å renne på og vi trengte ikke være redde for å fryse. Vi kom inn på hytta i går kveld rundt 19 tiden. Da lagde vi oss hjemmelaget pizza og så på The Voice. Jeg oppdaget jo selvsagt kjapt at playstationet var vekke, så da kunne vi ikke spille Buzz.. Ble jeg lei meg? Ja!
Nå kjenner jeg at det skal bli godt å komme hjem, ta seg en varm dusj og slenge meg litt på benken. Så får vi se hva resten av dagen bringer ?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg