Til fjells!

Hei alle sammen!

Det er meldt strålende vær i helgen, så jeg og Andreas er på vei til Sauda i dag for å være på hytta til familien min. I morgen skal vi opp i slalombakken for å stå på ski! Jeg har som sagt langhelg, og så virkelig frem til å sove lenge i dag. Men merkelig nok våknet jeg klokka 8 i dag tidlig og var lys våken. Litt smålig irriterende når man vil sove frempå og våkne 100% uthvilt. Klokka 9 satte jeg igang med å bake boller til å ha med oss på turen. Ellers har jeg bare trallet frem og tilbake, tatt litt oppvask, børstet Kira, dullet med kaninene, tatt mer av oppvasken, kost mer med Kira og finner ut til slutt at jeg nesten ikke har fått gjort noenting. Sånne dager har jeg mange av! Men nå er vi på vei til fjells! Vi skal lage middag, gjerne se en film og to og så skal vi spille Buzz. Vi SKAL spille Buzz. Noe jeg har mast on lenge nå. Andreas er ikke så giret på Buzz. Han påstår at han ikke er like barnslig som meg.. vel, vi får se på det…

Det er viktig med kos i bilen når man er ute på tur. Pringles og boller! Da har vi det fint. Eneste som mangler er cola..

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg