Fryktelig tidlig

God morgen! Idag blir det fryktelig tidlig blogging på morgenkvisten. Jeg tenker de fleste av dere er på vei til jobb eller skole nå, eller kanskje dere har jobbet natt. Eller kanskje dere har fri!? Jeg misunner dere som kan sove leenge i dag, men jeg skal ikke klage. Fra i morgen av har jeg langhelg, og planen er å reise på hytta fra fredag til lørdag. Det er meldt supert bra vær på fjellet! Så om det er noen av dere som skal til Sauda for å stå på ski i helgen, si fra da! Det er alltid kjekt å møte på blogglesere!

Jeg var som sagt på kino i går og vil bare skrive en liten filmanmeldelse nå mens jeg er i gang. Vi så den på norsk, så den er nok muligens litt bedre på engelsk. Men siden “brukeren” min var med så var det enklest for henne å følge med når det var norsk tale. Uansett så var filmen faktisk ganske morsom. Der har jo jeg en fordel da, med min barnslige humor og en dråpe Coca-Cola blir selv den dårligste av de dårligste komediene morsomme. Men filmen var ikke så verst og jeg kan godt anbefale den videre! Vi to hadde hele kinosalen for oss selv. Jeg vet ikke om det er negativt eller positivt. Vi trengte hvertfall ikke passe på å tygge baconsnacks for høyt eller le på de stedene i filmen ingen andre ler.

Ønsker dere en fin dag alle sammen! ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg